…møde, rejse, kørsel, arbejdssituation, fortrolighedshensyn, børnehentning, faldskærmsudspring.
Der er mange situationer hvor det er ubelejligt at svare sin telefon, både for den der svarer og den der ringer.
Gentagne kontakter med din telefonsvarer kan hurtigt give det forkerte indtryk af din virksomhed, og medføre at kunderne ringer til en anden.
Derfor tilbyder vi at telefonpasning – virksomhedens livsnerve – på dine vegne i kontrollerede og professionelle omgivelser.
To søde ‘faste’ receptionister svarer din telefon hver dag fra kl. 8 til 17. Du omstiller dit hovednummer til os, eller bruger nummeret hos os som hovednummer.
Vi svarer venligt og professionelt med dit firmanavn eller som du ønsker, screener kaldet, og omstiller til dit kontor, mobiltelefon eller hvor du vil.
Vi meddeler dig, hvem der er på linien, før vi stiller igennem, og du får naturligvis kun de samtaler igennem, du ønsker.
Er du ikke tilgængelig, tager vi imod besked eller giver beskeder som instrueret – også hvor der er behov for at tænke selv.
Det er enkelt. Du undgår at skuffe dine kunder med telefonsvareren eller manglende svar, og du går aldrig glip af de vigtige kald der kan være afgørende for din virksomhed. Samtidig får du fred for telefonerne når du ønsker det.
Vi lærer hurtigt både dig og dine kunder godt at kende, og forstår at håndtere og prioritere dine opkald på en imødekommende og professionel måde, hver gang dine kunder eller forretningspartnere vil i kontakt med din virksomhed. Så ingen føler sig tilsidesat. Og din virksomhed opleves som professionel og velorganiseret.
Det giver tryghed, gladere kunder, og en velfungerende dagligdag hvor kommunikationen fungerer, uanset at hverken du eller dine medarbejdere kan være flere steder på samme tid.
Vi udgør det praktiske led der sikrer dig både maksimal fleksibilitet og maksimal effektivitet, til en brøkdel af hvad det koster at have egne ansatte.